Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Alla inlägg under februari 2011

Av MånsoLula Google us - 19 februari 2011 13:39

  


Hejdå!!!

Imon åker jag till Teneriffa!!!

Hoppas alla har det bra i kylan xD

ses om en vecka!

puzz

Av MånsoLula Google us - 17 februari 2011 19:39

  


Heej!

Idag har jag varit i skolan.

När jag kom hem var jag ute med molly. (jättekul)

Sedan tog jag och brossan bussen till lund. Där hämtade pappa oss på stationen och vi körde till lunds universitets sjukhus.

Där skulle jag och brossan skaffa inlägg. Jag måste det för mitt dumma knä.

I alla fall så behövde jag ta av mig brallorna!

Så jag fick gå där i korridorerna i trosor :s

Men det gick ganska fort så jag klarade mig.

Sedan körde vi och klippte håret på min brossa.

Efter det körde vi till sibylla meriten! de har AS GODA hamburgare.

Sedan körde vi till kävlinge och jag gick och plockade  lösgodis på strandspärlan och köppte en ramlösa.

sen stack vi hem och nu sitter jag och skriver.

ses!

ha det bra!


/Månsson 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards