Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Alla inlägg under juli 2012

Av MånsoLula Google us - 29 juli 2012 17:38

Sitter nu i ett förtält och virkar en halsduk :) Samtidigt kollar jag på OS :) Kommer hem om några dagar :) Har faktiskt saknat huset och min egen säng :) ses snart /Linnea

Av MånsoLula Google us - 29 juli 2012 16:34

Sitter nu i ett förtält och virkar en halsduk :) Samtidigt kollar jag på OS :) Kommer hem om några dagar :) Har faktiskt saknat huset och min egen säng :) ses snart /Linnea

Av MånsoLula Google us - 29 juli 2012 16:33

Sitter nu i ett förtält och virkar en halsduk :) Samtidigt kollar jag på OS :) Kommer hem om några dagar :) Har faktiskt saknat huset och min egen säng :) ses snart /Linnea

Av MånsoLula Google us - 29 juli 2012 10:39

Att drömma tycker jag är konstigt....
Men ibland kommer man inte ihåg...
Men ibland kommer man ihåg.... Och då ligger man och tänker på det...
När jag kommer ihåg mina drömmar brukar jag skriva ner dem. Då kan jag se om jag drömmer den igen. Jag brukar söka på sån drömtydning på internet och se vad dem betyder. Ibland kan det va någonting som har hänt eller nått nått som ska hända. Men oftast (för mig iallafall) är det bara Weirdo drömmar som inte har nått att göra med nånting.
Jag drömde precis en Wierd dröm.
Den va kul också...
Men ni vet i drömmar så är det så jobbigt att ta sig fram. Allt är en enda röra och man springer och snubblar men kommer aldrig fram. Sen innan man Gör nått så är allt borta och något helt annat händer. Men man undrar aldrig..."Vad är meningen att jag ska göra?"
pöss
Linnea

Av MånsoLula Google us - 28 juli 2012 16:40

Nu är jag ute i skogen och plockar blåbär!!!! Gott men Molly käkar upp alla ;)
pöss
Linnea Minimajsnäs

Av MånsoLula Google us - 28 juli 2012 12:13

Här sitter man
I Eksjö
Reget utanför
Smattrar

Jag har ingen aning varför jag skrev det!! c:
iallafallpösspåalla
linnea c:

Av MånsoLula Google us - 28 juli 2012 09:58

Igår va jag, pappa och Jakob ute o fiskade i en båt i Försjön :) Vi fick ingen fisk... Men det va kul!! Vi satt mest och sjöng tråkiga visor som blev roliga när alla sjöng och gungade med båten :) Men för det mesta tramsade jag om att draget på mitt spö va en haj som simmade omkring runt båten :)
Pöss :) Linnea

Av MånsoLula Google us - 27 juli 2012 14:14

Seriöst! Jag kommer bli socialt störd om jag inte kan va med någon kompis snart! // The lonely Lula
Ps: jag har inget liv!!!!! Bildbevis:

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards