Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Alla inlägg under maj 2012

Av MånsoLula Google us - 15 maj 2012 16:16

heeeeeeej! nu är jag med tilda och vi har det jätte kul :)

vi har ätit glass och sånt gott, snart ska vi göra något annat.

imorgon är det korsbacka maran och efter det ska jag på bio och se Dark shadows :D

sen är vi lediga torsdag fredag+vanliga helgen, så de blir chillidillit. Då ska jag vara i höllviken hos min faster och bada i deras pool och mysa, längtar sjuuuukt mycket till sommarlovet!!!!

nu får ni lite bilder :)

puss /lula ♥


 


   

Av MånsoLula Google us - 2 maj 2012 19:10

Idag så har jag och Julia badat i Kävlinge ån :D Det är antagligen den muggigaste ån i Skåne ;p Men egentligen skulle jag inte bada så jag hade träningskläder på mig. Men Julia, Lisa och Tilda badade och jag och Tilda brottades lite på "stranden" så jag föll i efter att Lisa också försökt knuffa i mig. Då landade jag i leran och rullade ner i ån ;P Sen kom man hem och då var man dyngsur!! Taskigt Tilda!! Men det va kul iallafall<3XOXO <33Linnea

Av MånsoLula Google us - 1 maj 2012 11:36

      Igår sov jag hos Julia :D Vi skulle va uppe hela natten men jag slockande framför tv:n vid halv 11 :D

Såg på någon tråkig film...

Skulle hemsöka några... men vi vågade inte :s

Sen på morgonen la vi ansiktsmasker!! :D

Med LIIIME smak!!! :P

Med GUUUURKOR!!!

 

 

Fina vi e!!


Sen på kvällen var det ju Valborg!!

Då var vi på scoutstugan :D Där träffade vi Lilja :D

 

Så söta ni e!!<3


Sen grillade jag och Julia korv i hennes trädgård :D

 

Jättegooda korvar!!!!

Sen gjorde vi en stor eld!!!!

   

Julia är en liten pyroman!!


XOXO<33

  

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards