Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av MånsoLula Google us - 11 oktober 2011 20:23

Imorgon ska jag åka på ngn utbildning....

Fattar typ inte va det är?

Just nu pallar jag ingenting...

Kan ingen ta över?

Kanske mitt liv? Inte så frestande...

JAG VILL INTE!!!!

Det enda jag ser fram emot är att kliva in i min lilla dimmiga värld med min bok...

Fattar om dem flesta tycker att jag e töntig... (LisaTilda)

Men det e jag! Pallar ni inte så va inte med mig! (Inte menat till er direkt LisaTilda)

Nu ska jag tvätta bort min rinnande mascara och fylla på mina tårar som har tagit slut. Svider på kinderna.... 

Sen ska jag gå in i min dimma...

ssssssssseeeeeeeeeeeeeesssssssssssss..............
.......

/Månsson 

:( Lycka till med era liv

Hoppas vi ses igen...

Av MånsoLula Google us - 11 oktober 2011 20:15

Jag har förstört allt!!!!!



Varför förstör jag allt????



Ingen kan nå mig!!!!!



Jag kan inte nå någon!!!!!



Har ingen mobil längre!!!!!



Hur j***a dum i huvet får man



vara???



Lika dum som jag för jag är en



riktig idiot!!!!!



Går som i en dimma!!!!



Hejdå



Hoppas vi ses igen....



/Dimman (Måns)

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards