Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Alla inlägg den 29 september 2011

Av MånsoLula Google us - 29 september 2011 16:45

Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va jag e konstig!)

Skolan idag :(

Jag har varit irriterad på allt och alla hela dan! Fattar om mina vänner e trötta på mig... tack för att ni inte lämnar mig!

Till Kassi: Det hade varit riktigt kul om jag hade puttat dig ner för backen på Korsbacka! :P

Till Lilja: Du vet att di inte e seg i huvet! (Jag e faktiskt ganska seg i huvet!)

Till Lula: Vart skulle du efter skolan? Fattar ingenting! (siss <3)

Till Tilda: Du hade seriöst panik imorse! (utan Lisa) :P

Till Lisa: Hur länge stod du och väntade nedanför Tilda egentligen? :P

hejdå!

lisa tilda o lula kom!

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards