Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Dumma Julia!!!

Av MånsoLula Google us - 20 juli 2012 10:16

Haha alla borde kolla True Blood!!! Ärligt det e BÄÄÄSTA serien!!!!
Haha jag satt och tittade på 4 säsonger på 3 dar :) O sen började jag gråta när dem va slut för att det va så tomt i mitt liv!! haha sån nörd jag e. men jag va iallafall hederlig och köpte boxarna istället för att kolla på olagliga sidor på internet!!!! Det gör dumma Lula (Kärlek)!!!! Men jag säger att från sånna sidor får man virus och annat skit. Men det gäller tydligen nt julia för hon har "superdupervirusskydd". Så hon kan aaaaaldrig få virus. ;) (säkert) Hon skulle ju inte direkt veta om hon fick ett virus. Det syns ju inte. Det är ju nt såhär direkt: (!!)

"Hej mitt namn är Virus Skitstövel och jag undrar om jag får komma in och paja din dator?? snälla Superdupervirusskydd??"
"Nej"
"Nähä ursäkta att jag tog upp din tid. Jag ska absolut inte försöka ta mig in i din data för att du skulle så klart märka om jag va inne i din data. Det är heeeelt omöjligt för mig alltså??"
"Ja"
"Jaha men då ska väl jag bara SKITA I DETTA FÖR ATT DU ÄR DÄR!!!! ADJÖ!!

Det e ungefär så det INTE går till (Julia?? Du fatta??)
Skulle bara säga detta :)

ps. FATTA JULIA!!!! DU PAJJAR FÖR DIG SJÄLV!!!! (säger det med kärlek siss<3)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MånsoLula Google us - 23 oktober 2012 15:53

Varit i skolan idaag :) nu ska jag me malin och kolla halloween grejor ;)...

Av MånsoLula Google us - 23 september 2012 15:57

Hade kemi i skolan :) skulle filtrera olika lösningar ;) jobbade med galna Lilja :) peeeace// Linnea...

Av MånsoLula Google us - 19 september 2012 07:18

    Så söta vi e!! :) Det syns inte men vi håller hand <3  höhö pössokraum Linnea ;) <3  ...

Av MånsoLula Google us - 17 september 2012 16:42

Men ojoj... Har Tilda blivit en duktig flicka nu? Xoxo Gossip Girl :-* Haha //lula...

Av MånsoLula Google us - 17 september 2012 16:42

Bild idag med söta 8C :) Julia ritar Pam & Eric medans jag ritar Northon & Rasputia ;) höhö jag suuuger verkligen på att rita!! Tilda sitter bredvid och är skitjobbig!! Det var stuvade makaroner och wienerkorv :D skitgott!! vi åt skitmycke!! min papp...

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards