Life Is Good!                                          Follow your heart and don`t care about what other people think about you! Just be a little crazy some time!

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

VI TVÅ! studseboll!

Av MånsoLula Google us - 4 oktober 2011 18:06

Hejsan alla människor på denna knäppa jord :)

Vi eee!

Idag glömde Måns sin skåpsnyckel så hon fick ha sina böcker hos Lula!

Det gick bra ända tills Måns vattenflaska började rinna.... (jag tycker läcka låter bättre... men jaja Måns ska envisas med att ha "rinna" bläää! /Lula)

då slängde Lula ut Måns! Nästan i alla fall. (Dagen var liksom slut... det kanske berodde på det...?/Måns)
Vi skulle baka muffins... men Lula hade inget socker så det blev chokladpudding istället... lika bra:)

Nu snor Måns tuggummi ifrån Lula! (Jag behövde något att tugga på!/Måns)

(Enda anledningen till att jag gav Måns tuggummi vara att hon inte skulle tugga på min hand!/Lula) FY FAN! (Nu ångrar jag det! Fröken Fisbralla fick gaser! Hon brände ner mitt rum!/Lula) (Hon ljuger! Det ska ju komma från rövskallen Lula! Du vill nog inte att jag ska prata om din cowboy hatt! Varje kväll dansar hon framför spegeln till country musik och rider på en kvast! "Hoppla" citat från förra kvällen/Måns ;P)

Hejdå alla möss! ( Vad var det?!/Måns) (Jag gillar möss!/Lula)

Hejdå Alla!/Måns

MÖSS!/Lula

(nappe dappe)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MånsoLula Google us - 23 oktober 2012 15:53

Varit i skolan idaag :) nu ska jag me malin och kolla halloween grejor ;)...

Av MånsoLula Google us - 23 september 2012 15:57

Hade kemi i skolan :) skulle filtrera olika lösningar ;) jobbade med galna Lilja :) peeeace// Linnea...

Av MånsoLula Google us - 19 september 2012 07:18

    Så söta vi e!! :) Det syns inte men vi håller hand <3  höhö pössokraum Linnea ;) <3  ...

Av MånsoLula Google us - 17 september 2012 16:42

Men ojoj... Har Tilda blivit en duktig flicka nu? Xoxo Gossip Girl :-* Haha //lula...

Av MånsoLula Google us - 17 september 2012 16:42

Bild idag med söta 8C :) Julia ritar Pam & Eric medans jag ritar Northon & Rasputia ;) höhö jag suuuger verkligen på att rita!! Tilda sitter bredvid och är skitjobbig!! Det var stuvade makaroner och wienerkorv :D skitgott!! vi åt skitmycke!! min papp...

Presentation


Hej alla konstiga och icke konstiga människor på denna konstiga eller icke konstiga planet! (Gu va vi e konstiga!)

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards